Продавець Інтернет - магазин TimeSport розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
2335 відгуків

Повернення та обмін

Відповідно до положень Закону України «Про захист прав споживачів», споживач – фізична особа має право протягом 14 днів обміняти або повернути куплений товар, якщо він з якоїсь причини йому не підійшов. Дані правила обміну поширюються на непродовольчий товар належної якості за умови, що він не використовувався і зберіг товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, розрахунковий документ (чек) та гарантійний талон, виданий споживачеві під час покупки.

Згідно п.3 ст.4 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач зобов’язаний:

- Перед початком експлуатації товару ознайомитися з правилами експлуатації;
- В разі необхідності отримати роз’яснення умов та правил використання товару – звернутися за роз’ясненням до продавця;
- Користуватися товаром згідно з його цільовим призначенням та дотримуватися умов (вимог, норм, правил), встановлених виробником товару в експлуатаційній документації;
- З метою запобігання негативних, для споживача, наслідків, стосовно використання товару – дотримуватися рекомендацій виробника щодо заходів безпеки та експлуатаційним правилам, а в разі відсутності таких правил в документації – дотримуватися умов безпеки, встановлені для товарів такого роду.

Для здійснення повернення чи обміну товару покупцеві слід звернутися до менеджерів нашого інтернет-магазину, будь-яким зручним для нього способом (по телефону, ел. поштою чи месенджером). Необхідно повідомити причину повернення та надати фото товару, щоб ми одразу могли оцінити його зовнішній вигляд. Після чого менеджер надасть дані для відправки товару на повернення чи обмін. Коли товар прибуде до поштового відділення, відповідальний працівник оглядає його та повідомляє рішення щодо прийняття товару. У разі схвального рішення менеджер самостійно зв’яжеться з покупцем для узгодження подальших дій щодо замовлення. Покупець може обміняти товар на інший, або повернути кошти.

Важливо! Перевіряйте комплектацію, цілісність товару при його отриманні на пошті! При виявленні на пошті недокомплектації товару, механічних пошкоджень, необхідно написати відмову від товару на пошті та скласти акт про пошкодження (якщо товар пошкоджений), після чого товар повертається до нас. Після його отримання, ми замінимо товар на новий чи здійснимо повернення коштів. У разі, якщо недокомплектація товару, або його механічні пошкодження виявляються вже вдома, покупець самостійно несе за це відповідальність. Оскільки продавець не несе відповідальність за транспортування товару поштовими службами.         

Ви можете відмовитися від отримання такого товару в момент отримання замовлення у кур'єра або на складі перевізника.

Кур'єр не перевіряє кожен товар перед відправкою товару покупцеві, з тієї причини, що покупцям важливо отримати товар в цілісному вигляді, зі збереженням упаковування та заводських пломб. Перевірка кожного товару займає досить багато часу, отже, це позначиться на швидкості виконання замовлень, чого б покупцям і нам дуже не хотілося. При цьому, за нашим досвідом, неробочий товар попадається один на кілька сотень замовлень. При потраплянні в таку ситуацію, надається заміна товару.

У разі отримання товару і виявлення проблеми (не зовнішніх ознак) вже вдома, слід також звернутися до менеджерів. Такий товар слід буде повернути до нас. У разі підтвердження неналежної якості чи браку, ми здійснимо заміну товару або повернення коштів, а також, компенсуємо витрати з доставки. Здійснити фізичне повернення товару можна за адресою магазину: вул. Федьковича 11, 79000, Львів, Україна.

У разі повернення товару, повернення коштів здійснюється шляхом безготівкового перерахування на розрахункові реквізити покупця протягом семи днів з дня отримання товару продавцем. Датою отримання вважається чек від транспортної компанії.

Вам буде відмовлено в заміні товару або поверненні коштів, якщо:

• товар не є новим, тобто був у використанні, має сліди використання;
• з моменту придбання товару минуло понад 14 днів;
• при перевірці якості товару були виявленні ознаки стороннього втручання або порушені інші умови гарантійного обслуговування;
• відсутній документ, що підтверджує факт покупки товару, повної комплектації товару;
• товар включений в перелік товарів які не підлягають обміну (поверненню), затвердженого Постановою КМУ;
• не збережена в цілісності оригінальна упаковка виробу та комплектуючих;
• блістер (в разі його наявності) розкритий.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner