Гарантія та обмін
Повернення товару
Товар належної якості можна повернути впродовж 14 днів з моменту покупки товару відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», за умовами:
- товар відноситься до категорії товарів, що підлягають поверненню. З повним переліком товарів, що не підлягають поверненню можна ознайомитися за посиланням: https://bit.ly/3bBgfyW;
- товар не був в експлуатації;
- збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики;
- збережена оригінальна упаковка виробу та комплектуючих;
- блістер (в разі його наявності) не розкривався.
Обмін товару
Обмін товару належної якості на аналогічний товар проводиться впродовж 14 днів з моменту купівлі, якщо:
- товар не використовувався;
- збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики.
Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та отримати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж.
Товар який має сліди експлуатації або механічні пошкодження з вини покупця – не підлягає обміну та поверненню (навіть якщо з дати покупки ще не минуло 14 днів), згідно ст.8 Закону України «Про захист прав споживачів».
Умови гарантії
Гарантійний строк визначається в залежності від сервісної політики виробника, або постачальника продукції.
Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить фіскальний чек.
Комплектація визначається описом виробу на сайті магазину або інструкцією з його експлуатації.
Передача товару на гарантійне обслуговування здійснюється компанією “Нова пошта” за рахунок покупця.
Прийняття товару на гарантійне обслуговування здійснюється при наявності фіскального чеку (електронного/друкованого) або видаткової накладної з вказаною датою продажу.
Магазин не несе відповідальності:
- за несумісність придбаного товару з іншими виробами, як на програмному, так і на апаратному рівні, і не відшкодовує збитки, завдані клієнту подібною несумісністю;
- за прямі або непрямі збитки, які є результатом використання послуг і продукції фірми, як втрата прибутку або доходу, простої устаткування, псування програмного забезпечення, втрата даних, вартість заміни;
- за пошкодження приладів у зв’язку з транспортуванням.
Вироби не приймаються по гарантії і безплатний ремонт не проводиться в наступних випадках:
1. Відсутність (втрата) фіскального чеку (електронний/друкований);
2. При неповній комплектації виробів (комплектація зазначена в інструкції по експлуатації);
3. При порушенні пломб, наклейок, стікерів виробника, при виявленні слідів їх переклеювання або демаркування;
4. При наявності механічних, електричних, хімічних пошкоджень поверхні або компонентів виробу й комплектності (видимі зміни компонентів, роздутості, відколи, вм'ятини); також при наявності ушкоджень, викликаних використанням нестандартних витратних матеріалів і запчастин;
5. При механічному пошкодженні програвача компакт-дисків (внаслідок використання неякісних компакт-дисків, попадання всередину сторонніх предметів, рідин, комах);
6. При наявності слідів стороннього втручання або виконання ремонту сторонніми особами, або не уповноваженими сервісними центрами.
7. При попаданні всередину виробу сторонніх предметів, рідин, комах.
8. У результаті внесення змін у конструкцію виробу;
9. У результаті збитку, викликаного невідповідністю Державним технічним стандартам і нормам живильних, телекомунікаційних, кабельних мереж, зокрема, відсутність загального заземлюючого контуру;
10. Виріб було пошкоджено при транспортуванні (зберіганні, якщо виріб не відразу вводився в експлуатацію).
У кожному конкретному випадку фахівець технічного відділу визначає чи були порушені правила експлуатації, транспортування і зберігання виробу. При прийнятті виробів в гарантійне обслуговування фірма керується Законом України «Про захист прав споживачів» від 12.05.91 р. №1024-XII та Законом України «Про внесення змін до Закону України «Про захист прав споживачів»» від 16.06.2011 р. №3530 VI.
УВАГА! Щоб уникнути ураження електричним струмом, обладнання повинне підключатися до мережі електроживлення через спеціальні електричні розетки, які мають заземлювальні контакти. Заземлювальні контакти розеток повинні бути об'єднані і надійно заземлені.
Гарантія, обмін та повернення не поширюються на:
- всі витратні матеріали (картриджі, тонери, шлейфи);
- вентилятори;
- шестерні (у кухонних електроприладах), кабелі, перехідники;
- програмне забезпечення, конфігурацію параметрів операційної системи.
Примітка!
Гарантія не поширюється на деталі, що витрачаються, з обмеженим терміном служби та приналежності, схильні до природного зносу, якщо вони не мали дефектів і не були пошкоджені до покупки виробу.
Норми обслуговування товарів, які живляться від акумулятора (батареї):
Вид номенклатури |
Гарантійний термін приладу |
Гарантійний термін акумулятора |
Портативні колонки, радіоприймачі, акустичні системи |
12 міс. |
6 міс. |
Пилососи, епілятори, бритви, тримери, машинки, навушники, гарнітури |
12 міс. |
3 міс. |
Джерела безперебійного живлення, фотокамери миттєвого другу, мобільні принтери |
12 міс. |
1 міс. |
Похибка ємності акумулятора, під час дії гарантійного терміну, складає до 15% від заявленої виробником. Деталі та приладдя, що витрачаються, в роботі яких були виявлені несправності протягом 14 днів з моменту покупки, вважаються дефектними або пошкодженими до моменту покупки.